kiwiii

Direktlänk till inlägg 12 juni 2011

underbar.

Av Persson - 12 juni 2011 01:52

Gårdagen va helt underbar, fucking awesome! Bästa 24 timmarna i mitt liv! 

Började med champagne-frukost hos Madde Ek vid sex på morgonen, solen sken och inte ett jävla moln på himlen.  Vi va där till åtta då vi tog stadståget därifrån till skolan, HUUUUR kul som helst att åka det haha, :D
I skolan så samlades hela klassen i ett klassrum och vi fick våra betyg, jag överlämnade även en present till vår käre handledare Thomas "masii" Eriksson, två whiskeyglas med gravyr på, blev nog bra!
Efter det så var det avslutning för oss studenter i aulan, vilket ändå var rätt trevligt, Jonathan Perneheim höll tal, och det var huuur bra som helst, bästa Jonis <3
Vi sjöng och krääjsade totalt, drog tillbaka upp till klassrummet igen innan vi gick ner för att springa ut sista gången från skolan!

Vi stod där i en kvart, och det var hur underbart som helst, dock ledsamt när alla började krama om varandra och sa tack för dessa tre år, menmen, det fick man ta!
Löpte ut som första klass, och det ver huuur mycket folk som helst där!  
Upp på flaket och Sebastian och Kalle höll tal, kommer nog video på det sen!
Efter det så gick vi ut till de från släkten som var på plats, alltså, fyfan säger jag bara, hur jävla underbart som helst!!!!!

Fick en massa gosedjur och blommor, tog en jävla massa kort, som också kommer upp sedan, har inga kort för tillfället.
Drog sen till flaket, och efter ett tag så började vi rulla. Som tur var så hade vi tak på halva vårat flak så det var inte lika varmt där som ute i solen!
Att åka flaket runt stan, med världens bästa klass och bra musik, åhherregud, jag har aldrig haft så roligt i hela mitt liv <3
Vi åkte runt mellan tolv till två, och sedan så hoppade jag av vagnen och drog till lokalen där släkten var. Massa kramar osv,  sen så ringde Hillevi och sa att hon var där i närheten så jag gick ut och mötte henne. Vi drog in igen och åt lite, potatissallad och rostbiff o skinka osv, massa gött.  Öppnade mina presenter, och i det första paketet så låg det en iPhone, hihihihi<3, för bra!
Sen fick jag, Arsenal-skal till iPhonen, biobiljetter, shotsglas+Absolut Mango, en bok om vad man borde ha lärt sig i skolan, har säkert glömt något, men TACK alla för de fina presenterna <3
Efter ett tag så kom morfar fram till mig och sa att han hade en extra sak till mig, så berättade han att han och mormor kommer att betala mitt körkort om jag går en intensiv kurs i sommar, åhåhåhå, ni förstår inte hur glad jag blev då!!!! Så i slutet av sommaren så har jag förhoppningsvis ett körkort! Älskar er morfar&mormor<3 

Som tur va så köpte jag ju en till skjorta att ha på kvällen, då jag antog att man skulle löka sönder, och som tur var så fanns det en dusch i lokalen, så jag gick och duschade och bytte om, skjorta+fluga! HUUUR skönt som helst, och så blev man lite piggare av det!
Hillevi drog vid fem ungefär, eftersom hon också slutade samma dag så skulle hon hem och festa med sin klass (hon är 93:a så hon tog inte studenten, iddis)

Klassen började komma strax efter sex, och då började kröket igen, men såklart så var det lite sorgligt återigen eftersom det var bland de sista gångerna man såg alla tillsammans. Festade där fram till halv elva, då vi drog till BMB, förbi kön OHJA!
Var där till halv ett ungefär, hur mycket folk som helst men huuuur kul som helst!
Drog ned till vasa och träffade linnéa och sofia och mutte(?), drog runt med dom ett tag, sen mötte jag upp alex, marcus, johanna och izabel, och vi drog till donken och käkade! fyllekäk<3

Drog sen ner till vasa innan jag tog taxi hem!


HUUUR jävla bra dag som helst, har säkert glömt något men tror jag fick med allt.

Vill bara säga att jag älskar alla som jag träffade igår, ni gjorde dagen till den bästa dagen i mitt liv!!!!
Speciellt tack till mamma&pappa, syster, Hillevi, mormor&morfar, kusinerna och min klass IDR08A, ni gjorde dessa tre år värda att leva! <3


Hittade visst några bilder hehe, kommer fler sen.
Jag & Linnéa
 
 Jag & kusinsofi  


Jag och kusinadam  


klassen efter utspringet<3  
     

på flaket     
några från klassen
Oscar Å, Alice "star" Tonneman, Ellinor, Lunkan
   



 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Persson - 12 februari 2012 14:19

Söndag, veckans slappardag.    Måste skriva lite om den här jävla Melodifestivalen. Fyfan alltså, hur tänker låtskrivarna?MINST en gång i varje låt, föruto Ulrik Munthers, så var det något som inte stämde med texten, ord som slängts in för att de...

Av Persson - 11 februari 2012 19:23

Gårdagens bortaresa blev rolig trots förlust med 9-8. Galen match, Hawaii-bandy om man säger så!  Mer än så behöver jag inte säga, lämnar matchen bakom mig.Vaknade runt 2 idag, låg kvar i sängen tills klockan blev 3 då bandymatchen Hammarby-Gais bö...

Av Persson - 10 februari 2012 13:02


Sitter på VSK:s kansli och inväntar att klockan ska bli 14:00, för då blir det LIDKÖPING NÄSTAAAA!!!!Sov ut rätt ordentligt idag, gick upp vid 11. Snackade lite med farsan, duschade och lite så. Det var typ omöjligt att somna inatt, helt cp. menmen, ...

Av Persson - 10 februari 2012 02:57

Nu är klockan sådär mycket igen. Har knappt gjort något sedan senast jag skrev. Har bara så sjukt tråkigt. Läste i och för sig igenom alla tidigare blogginlägg, fastnade mest för tiden då vi tog Studenten, fan vad jag längtar tillbaka. Känns som jag ...

Av Persson - 10 februari 2012 00:32


NU ÄR DET FREDAG!!!!!!!!Helg+roadtrip! FAN VAD UNDERBART!   Det finns inget roligare med roadtrips alltså, särskilt när man åker med sköna människor! Åker dels med en VSK supporter som älskar klubben och vet mycket (inte mer än mig dock, jag är j...

Ovido - Quiz & Flashcards